2011-02-03 | 14:47:57

Det tar sig!

Ni kanske undrar lite hur det går för mig med dieten och träningen numera? I så fall ska jag ge er ett svar: det går BRA! Förra vecka i Sälen gjorde ju tyvärr (som jag misstänkte) att jag gick upp ca 1 kilo av de 2 jag lyckats bli av med veckorna innan. Men jag tillät mig verkligen att ha semester där uppe så det var väntat... Dessutom kom jag hem med mer benmuskler efter all skidåkning så allt var nog inte flöt ändå :) 

I måndags körde jag igång med lchf och såklart träning igen och redan igår hade jag gått ner 900 gram av det kilot jag gick upp, riktigt skönt att det var så lätt att bli av med det igen! Dagens träning har varit 40 min rask promenad innan frukost och nyss 40 min simning. Igår var det promenad och crosstrainern som gällde. Är så himla skönt att vara igång och träna, jag känner mig starkare och börjar sakta men säkert se skillnad på min kropp. Jag kommer fortsätta att äta lite kolhydrater även när jag gått ner så mycket som jag vill eftersom jag mår så bra utav det, men självklart unnar jag mig saker oxå. På lördag t.ex då blir det inget hålla igen inte, nej man måste ju leva med såklart. Hoppas min nya lisstil håller i sig så länge det bara går!
           
1 Kommentarer
marie:

Tack! :D

2011-02-04 | 17:09:54
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: