2011-02-08 | 21:37:21

Dagens träning och mat!

Har inte haft så många ombyten att träna i, och idag fick jag nog av att va sleten och svettig på gymmet konstant så jag drog till Intersport och införskaffade mig en ny träningsoutfit! Har velat ha tighta byxor länge för har trott att det ska va så mycket skönare och smidigare när man springer etc. Jajjemen, jag älskar mina nya, snygga från Nike!

                 
        (klicka)

Idag har det blivit dubbla besök på gymmet, körde ett 30 min pass på CT imorse innan skolan och 30 min på löpbandet, lite lår och cykling nu på kvällen. Flygande Jacob a´la lchf blev kvällens middag, precis som en vanlig men med gul paprika istället för banan och sallad till såklart, mycket gott.

1 Kommentarer
Christin:

Ser ut som mina nya träningsbyxor men har dragkedjor nertill och rött/vitt på baksidan knävecket. Mycket sköna :)

2011-02-08 | 22:46:37
URL: http://smalandspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: