2011-02-14 | 15:44:37

Alla <3-ns dag!

...Är ju bara en helt vanlig dag :) Visst kan man ju mysa till det lite extra, men för mig och mitt hjärta känns det inte som om vi behöver en speciell dag till det. Vi är väldigt bra på att säga gulliga saker till varandra, ta oss tid att mysa, skicka gulliga sms m.m mest hela tiden så vi lägger inte så mycket extra krut på just denna dag. Ok, lite liiite firande blir det nog ikväll om man räknar god mat med tända ljus för bara oss två för firande?

Vill iaf passa på att säga till världens bästa Thomas att jag älskar dig av hela mitt hjärta och är så glad att det är vi två! Puss

3 Kommentarer
Lovisa:

Ni är gjorda för varandra :)

2011-02-14 | 18:45:14
Emma:

Utan tvekan! :)

2011-02-14 | 19:31:50
Thomas:

Är så glad att det är vi ska du veta! Älskar dig mer och mer för varje dag som går! Puss puss

2011-02-14 | 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: