2010-10-05 | 13:44:25

Vuxenpoäng

Jag har kommit på mig själv flera gånger att när jag åker hem från skolan och är sådär lagom trött och mosig i huvudet orkar jag bara inte lyssna på typ Rix Fm och Mix megapol på radion, bara en massa dravell och samma musik om och om igen...
Inte allt för sällan har jag istället fått på P1 eller P4 och till min egen stora förvåning faktiskt fortsatt att lyssna. Igår snacka dem t.ex. om valet till Riksdagens nya talman på P4 och på P1 om svenskan i undervisningen i Finland. Intressant! MÅNGA vuxenpoäng på detta, eller hur!? 

Nu sitter jag i skolan och väntar på kvällens stundande klassfest, kanske inte riktigt liiika många vuxenpoäng på det??! :P 


XOXO (att skriva detta är väl snarare minuspoäng, men man måste ju jämna ut det lite..)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: