2010-10-24 | 12:27:15

Så mycket bättre...

...när vi är tillsammans!
Igår hade jag och älsklingen en riktig Thomas&Emma-kväll. Vi myste loss med god mat, tända ljus, chips&dipp, godis och "Love actually". Mycket mys! Jag älskar honom så det gör ont i bröstet på mig.. Ja, ont gjorde det faktiskt bokstavligt talat i mitt bröst igår när vi hamnade i ett seriöst mysläge (...) jag fick värsta hjärtklappningen vilket inte var trevligt alls.. Läskigt med andra ord! Som tur var gick det ganska fort över...

 

3 Kommentarer
lovisa:

va mysigt3>

2010-10-26 | 08:39:54
Lovisa:

Så mysigt <3

2010-10-26 | 08:43:45
Millah:

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-26 | 09:05:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: