2010-10-06 | 17:59:12

Klassfest.

Igår var det ju klassfest som sagt. Riktigt kul hade vi! Först var det ordlek, frågesport och staffetter så att man blev helt svettig och sedan boxling på Buddys. Vårt lag vann bowlingen och fick extrapoäng får vår goá laganda, vi hejade och gjorde high five konstant så det var befogat! Tyvärr vann vi inte hela skiten, men det viktigaste är ju ändå att inte förlora och ha kul såklart :) Innan detta drog igång var jag, Tina och Christin på strandgatan och fikade.. 

 









Just nu sitter jag här med en liten klump i magen.. Jag gjorde en impulsgrej idag och jag kan inte avgöra hur det känns. Hehe.. Kanske visar sen, hinner inte nu. Dags för hockey i Skara.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: