2010-10-19 | 20:44:14

Jag borde...

Spenderar så mycket tid, både mentalt och fysiskt, på skolan just nu att resten av livet liksom ligger i viloläge på veckorna.. Det är inte speciellt kul, just nu borde jag t.ex. tränat i någon form, men jag finner ingen motivation eller ork...
Jag har sagt det förr och jag säger det ingen, hade jag inte haft de underbara tjejerna som jag har att plugga med hade jag inte stått ut. Det blir mycket flumm och många gapskratt varje dag! Ni är helt enkelt bäst tjejer!
Ne men grovgörat är faktiskt gjort nu och på måndag ska vi äntligen lämna in uppsatsen och då kan vi pusta ut för den här gången :)

Jag välte ut min juice över halva skrivbordet och det rann ner och blev en stor pöl på golvet under. Sötasnälla Emma hjälpte mig att torka upp för jag blev lite svagmagad av lukten apelsinjuice/äckligt skolgolv. Tack!

 

Dom andra två godingarna jobbar på...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: