2010-10-10 | 19:48:44

Fredag, lördag, söndag

Ännu helg är förbi och den har gått lika fort som vanligt...
Fredagskvällen spenderades i Skara tillsammans med favoriterna Therese och Anna, jo Claes och Lars och senare även Thomas var ju "med" oxå. Vi käkade tacogömma, myste till idol och möla i oss godis, chips och dipp. Mys! Lördagen började med en tur på stan, bara tittade, är inget jag akut behöver så då därför köper jag inget heller.. Framåt eftermiddagen blev jag bjuden på en god och mysig fika hos bästa Johanna.
 
Vid sju-tiden dök Elin och Lars upp, vi åt gott och tog en match i bowling. Några omgångar "femhundra" hann vi såklart oxå med :)
Idag har jag varit seeg, tog en lång sovmorgon och myste mest omkring här hemma tills T kom hem vid ett-tiden. Nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit i Mariestad och kollas på hockey.. Nu blir det till att njuta av de sista timmarna på helgen med varm oboy och skogaholmslimpa för veckan lär bli fullspäckad.
Hoppas ni haft en bra helg!?!

Pusss
1 Kommentarer
Lovisa:

låter som du har haft en underbar helg vännen!

2010-10-10 | 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: