2010-10-17 | 19:33:17

En söndag som många andra...

Har varit en ganska lat dag, har inte gjort för många knop.. Helg är ju alltid helg, så såklart har det varit skönt!
I fredags hade jag och Johanna myskväll här hemma med hemmagjorda hamburgare, vin och kladdkaka. Igår skulle jag upp och jobba på Coop, första gången på minst ett halvår, eller förresten var mer än ett år sen jag jobbade ute i restaurangen, i våras diskade jag ju bara.. Men det gick bra, och var allt ganska kul :)

På fredagkväll kom godingarna Hilda och Ellen och bodde hos oss ända till i förmiddags idag. Vi har haft mysigt!!



Nu i kväll tog jag på mig min gosiga halsduk och tog en promenad genom stan´. Sköönt.

 
1 Kommentarer
Lovisa:

Du har haft en bra helg ser jag allt =)

2010-10-17 | 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: