2010-11-22 | 09:01:23

Vilken dag!

Jösses jag kan ju säga att vi var minst sagt slut som artister när vi kom hem igår! Kl. 05.00 gick bilen från Lidköping och jag hade inte sovit många minuter den natten... Trodde det skulle bli lätt att somna för efter sista inlägget kände jag mig trött ju, tji fick jag.. Jaja, väl påväg var vi 1m ifrån att köra på en räv, vi lyckades tyvärr mosa en mus och irrade runt lite i Gbg-city vid upphämtningen av Alexandra. Framme i Ullared 08.20 och möttes av lite regn och lite kö, väl inne var det bara att armbåga sig fram bäst man kunde, det var mycket folk!

Hemvägen gick inte heller den helt smidigt, mer irr i Gbg följt av låg oljenivå bjöds det på. Bara att köra in på närmsta statiol och fylla på och med tre blondiner i bilen är det lättare sagt än gjort ;) Men vi fixade det iaf, hehe! När jag var hemma runt halv åtta-tiden igen så var det rätt gött, men hade ändå en väldigt bra dag med tjejerna :) Ni kanske vill se några av mina fynd oxå!? Tre stora fulla kassar blev det, varav en är full med julklappar så den är redan undangömd ;)



 
Seeeer ni huset som är en ljuslykta??? Det lyser så fint, så fint. Behöver jag ens nämna att jag älskar det!!!? :)


(Jag köpte såklart bara en av dessa, han ska stå under våran gran)


Skiddress..

1 Kommentarer
Therese:

Man kan ju inte säga att dagen inte bjöd på oväntade händelser :P Men skoj hade vi det iaf :) Puss på dig sötnos!

2010-11-23 | 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: