2010-11-23 | 20:50:54

Snökaos!

Jag fixar o donar lite här hemma ikväll, har faktiskt varit riktigt effektiv. Pojken är iväg o dömer i Trollhättan, så vi missade varandra precis idag tyvärr. Han glömde sin telefon hemma, så jag måste erkänna att jag inte är helt bekväm med att han inte kan höra av sig med när dom är påväg hem å så.. inte i detta väder! 
Det enda som är bra med att han inte är hemma är att jag aktiverar mig med att greja en massa, han har det ganska bra eftersom han är borta ganska mycket mer än vad jag är på veckorna och då fixar jag hemma :) 

Sen jag kom hem kl sex har jag hunnit med att plugga lite, tvätta, städa och fixa lite fika till flickorna i morgon. Tyvärr ser det ut som om jag stannar hemma i morgon för vädret skulle visst bli värre i natt och känns inte sådär jätte tryggt att ge sig ut på vägarna då... Jag avvaktar dock till i morgon bitti med ett beslut. För övrigt så tycker jag om att det är riktigt vinterväder nu när det är vinter, även om baksidan är att det medför vissa problem ibland. Hade till och med tankar på att ge mig ut o gå förut i snöstormen, men la ner det när jag insåg att jag hade en massa annat att göra...

Nu tror jag bestämt att jag är förtjänt av ett varmt fotbad! :)

 
Bjuder på en beeld!
2 Kommentarer
Lovisa:

Du är duktig vännen!

2010-11-24 | 09:03:26
Emma:

Jo, ibland så... :)

2010-11-24 | 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: