2010-11-14 | 12:37:06

En kväll i Skara

Jobba 9-17 igår och börnade sen hem för att varva ner en minut och göra mig i ordning för att åka till Skara igen. Det vankades mat på Mangos och bowling med en massa gott fölk. Mycket god mat, kul med bowling och ännu trevligare sällskap! En mycket lyckad kväll!

När vi kom ner till bilen såg Thomas att jag tappat en fälgsida på ena framhjulet.. Jag råkade köra in i trottoarkanten liite på Wennerbergsvägen, men hade ju inte märkt att jag tappat den såklart. Var bara att köra dit o kolla och mycket riktigt stod den och väntade på oss lutad mot en lyktstolpe, vilken tur :)


Självaste Bingo Rimér var oxå på Mangos, men han fick inte sitta med oss även om han ville ;) 








2 Kommentarer
Anonym:

Nu är jag med i din blogg igen :)

Så himla rolig kväll vi hade!

2010-11-14 | 19:26:51
Emma:

Ja det hade vi verkligen! Som sagt, kom hit oftare :)

2010-11-15 | 13:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: