2010-11-24 | 19:23:06

Brrr

Blev som jag trodde idag, jag stannade hemma. Kändes inte ok att ge mig ut när det snöar o blåser så.. Hade en lugn och slö morgon, vilket inte var dumt alls. Vid tolv kom Sofia och åt lunch här, och sen åkte vi till Eurofins för att lämna ut lite enkäter för vårt Hälsobokslut..

Jag har haft tankar hela dagen på att ge mig ut o gå, så sagt och gjort. Var väl ute ca 45 min, men det blåste gaanska kallt i ansiktet.. Testade min nya skiddress oxå och den fick väl godkänt men inte mer än så tyvärr. Den är jätte skön å så, men min lilla rumpa var kall och även armarna lite smått.. Sådär kul, men ska testa den igen med mer under och hoppas det funkar annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.



 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: