2010-05-21 | 17:09:39

Mysfredag.

Känns som en extra skön fredag idag på nått sätt. Har jobbat tills för en timma sedan och ikväll blir det nog lite fotboll först och sen mys med god mat med älsklingen min. Vi ska även packa och greja lite inför helgen. Ska man nu klaga på något oxå, så är det väl det klibbiga åskvädret som gör att det känns svårt att andas på nått sätt...

Tidigt i morgon bitti roadtrippar jag, min T och David till Sthlm. Ska bli riktigt kul att komma till huvudstaden och såklart få se mami och deras nya place på Kungsholmen :)
Datorn följer inte med upp, men kan nog bli någon uppdatering eller två ändå, hunie har ju iphone ;)


Bild från när jag och T var i Sthlm hösten -08. Satt och väntade på att gå in till inspelningen av Parlamentet...

Vad fort tiden går!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: