2010-05-07 | 21:56:55

Helg!

Dagen började minst sagt i motvind, jösses, jag trodde aldrig jag skulle komma fram till resecentrum. Men fram kom jag och jobbat har jag :) Hade medlyssning och BRA coaching utav Carola idag, vilket var riktigt nyttigt. Hon tyckte det var bra att jobba med mig som inte är så inrutad i jobbet än, men ändå visade det sig att en del fraser visst redan var standard i mina svar, hehe.

Satt med hemtentan i stort sett hela kvällen igår, är inte riktigt färdig än, men idag har jag haft en ledig kväll. Får slutföra den imorgon och på söndag för på måndag ska den finnas i lärarens fack...

Ikväll har hunnit med tacomys och Talang, blir kanske en film nu skulle jag tro. I morgon blir det en härlig dag för min Mami kommer nämligen och hälsar på! Det ryktas om att det blir middag på Italia bla, inte fel!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: