2010-05-17 | 19:48:33

Det grämer mig!

Under vår shoppingtur i lördags hittade Tina ett linne/tunika på Vero Moda som hon tyckte det stod Emma på, och ja det gjorde det ju verkligen! Provade och den var jätte fin, nedsatt med 30% oxå men dock en liten, liten fläck mitt på ena bröstet så det var väl därför som jag tvekade och det blev inget köp...
Hängde tillbaka den och tänkte att jag kan ju fundera lite och komma tillbaka senare och köpa den. Ca en timma senare gick vi tillbaka och jag hade bestämt mig för att köpa den, men såklart så var den såld :( Så typiskt! Försöker intala mig att det inte var meningen att jag skulle ha den men joo nu känner jag ju att jag verkligen ville ha den, kommer på en massa att matcha den till osv, gaah...

Hittade ju endel andra fina saker iofs:




Jeans från H&m, sitter riktigt bra och det bästa -priset! 99 kr!!



Bruna gladiatorsandaler som jag antagligen kommer bo i i sommar :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: