2010-05-28 | 15:57:43

Bästa klassen!

Igår hade vi klassfest med temat "Skolavslutning" som mina tjejer hade ordnat så bra! Flickorna var fina i fina, blommiga klänningar och blommor i håret och pojkarna i nystrukna skjortor.

Vi gick tipspromenad som handlade om det gångna året tillsammans, spelade kubb och brännboll och drack god hallonsaft ;) Vi har som tradition i klassen att på varje klassfest har vi någon typ av lagtävling och dem som förlorar får i "straff" att ordna nästa fest. Jag kan säga att det var en hård kamp denna gång, men MITT LAG VANN :D Känns riktigt gött, äran var vad vi vann, men det duger mer än väl!! Kvällen avslutades med mumsig mat på O´learys. Ett riktigt bra sätt att avsluta den jobbiga dagen med redovisningar av projektarbetena på :)

Nu har jag jobbat färdigt för dagen och ska sätta mig i volvon och skynda hem, hämta upp min karl å så blåser vi ner till Stenungsund för att kolla på "Sex and The City 2"! Sen vidare till stugan där vi ska spendera helgen, niiice!
Ha en bra helg godingar!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: