2010-03-29 | 22:38:24

Välbehövligt söndagsmys.


Efter omständigheterna igår så var det ju ingen speciellt bra dag, men min älskling gjorde den iaf lite bättre. Han åkte iväg på kvällen och köpte en massa gott som vi lyxade till det med på kvällen, finglasen åkte fram oxå!




Nya ljusstakarna som inhandlades på Ikea har vi inte tänt än...Sparar det lite.

Dagen idag har bestått av lite skola (där jag var väldigt ineffektiv..), fikamys med Linda, 40 längder i bassängen och kebab och tv med T och Cali.
Imorgon börjar vi en ny kurs, arbetsrätt, vilket ska bli skoj! Dessvärre har ju jag varit så clever å bokat klipptid så passande att jag bara kommer hinna vara med till lunch...


1 Kommentarer
veronica:

Ljusstakarna var riktigt fina :)

2010-03-31 | 22:52:30
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: