2010-03-15 | 19:50:39

Utelåst.


Mmm vad skönt det är att ha fötterna i ett varmt fotbad. Det behövde mina fötter efter helgen och den här dagen... Vid halv två tiden gav jag mig fram till stan för att sätta in mina och T´s sparpengar, när jag kom fram till banken och kände efter i väskan kom jag fram till att jag glömt nycklarna. Mobilen låg visst oxå kvar hemma. Illa. Jaja, ca 2 timmar skulle jag väl kunna slå ihjäl på stan innan Thomas kommer hem tänkte jag och traskade runt lite på Gina och H&M efter bankbesöket. Tro det eller ej, jag tyckte faktiskt att det var ganska trist (!) att gå i affärer idag... Kan ju bero på att jag var runt i dem både i fredags och lördags? hehe.

När kl. hade hunnit bli ca kvart i tre, 1,5 timme kvar alltså började jag traska bort mot ÖoB och hemcompaniet. Kikade lite där, gick förbi Lidl och köpte lite grönsaker och sedan gick jag hem i sakta mak. Hade ju ingen klocka heller och utan det har jag noll tidsuppfattning... Ville ju inte riskera att vara hemma innan T och behöva sitta i trappen och vänta så jag skyndade mig som sagt inte jätte mkt.. När var jag hemma då? Jo, kvart i fem, jag trodde kl skulle vara ca kvart i fyra :)

Vi tog ännu en skön promenad i solen sen, älsklingen och jag så idag har jag banne mig fått massa frisk luft och ganska mkt motion på köpet! Bokrecension nr 2 är färdigskriven och framsidan till hemtentan gjort ;) Har varit en bra dag helt enkelt.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: