2010-03-10 | 14:44:48

Put on your bowling shoes!


Igår var en riktigt bra tisdag som började med litteraturseminarie i den kanske inte roligaste kursen ledarskap, men det gick faktiskt galant och jag gick där ifrån nöjd och glad med lite nya kunskaper :)

Hoppade på en buss ut till Överby efter lunch och mötte upp Lala för en trevlig dag med fika, prat och lite kik i affärerna. Hittade en underbar skinnjacka på Carlings som det verkligen stod Emma på, den var sådär lagom enkel, men ändå lite "rockcool". Men behövs den? Sugen fortf på den karamellen...

Vid halv fem begav jag mig in till Thn igen för ännu en fika för dagen på slusscafét med Emma, Tina, Christin och Lisa. Gott, billigt och mkt trevligt såklart :)
Kl 18 var det dags för dagens höjdpunkt -Bowling på Buddys! Var en riktigt lyckad kväll och jag, Emma och Tina gick t.o.m till final!! Hahaa! Inte var det på grund av höga poäng, men vad kunde det då varit?? :P Kvart i elva kom min underbara pojke och hämtade hem mig, tack älskling! <3 Å tack Alexandra, Maria och Sofia för att ni ordnat en sån rolig kväll!

Idag känner jag mig faktiskt lite sliten och slö :O Men jag har iaf tagit mig igenom en hel bok och nu borde jag ta tag i städningen här hemma...


Jag & Lisa på finsittning i höstas


4 Kommentarer
Christin:

Det va en ritkigt bra dag igår, tack fina Emma! =)

2010-03-10 | 16:07:10
Emma:

Tack själv finaste Christin! :)

2010-03-10 | 18:39:53
julia:

Hejsan!

Kika gärna in på min blogg och titta mitt klädtips från ginatricot.

Släng gärna in en kommentar om ni tyckte det va Hiss eller Diss?

Ha en sjukt bra kväll

Kramar Julia:)

2010-03-10 | 18:57:35
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Maja:

Söt bild:)

2010-03-10 | 19:32:28
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: