2010-03-14 | 20:56:09

Mina fötter värker!


Lördagen var himla trevlig, ni vet ju hur den började och den slutade oxå bra :) Var hos Linda och firade hennes födelsedag, drack gott och sen blev det en tur på Harrys... Blev en hel del dans såklart och jag träffade lite roligt folk.
Kl. 9 i morse ringde telefonen, Therese på jobbet hade gått å blivit magsjuk... Jag lovade att komma så fort jag kunde, å halv elva var jag på plats. Nu är jag ganska mör kan jag säga, har placerat mig i soffan och lär inte röra mig många fler mm ikväll...

Hade velat visa er några kort från igår, men lilla Emma knäppte inte ett enda faktiskt. Kameran låg snällt kvar i lilla väskan hela kvällen.





 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: