2010-03-12 | 18:47:01

Inte så smart alla gånger...



Har haft lite fikabesök här idag och till det tänkte jag att jag bakar en smarrig kladdkaka. Hajjemen. I receptet stod att man skulle vispa rumstempererat smör med socker poröst och det lät ju lite jobbigt?!? Men det är väl bara att börja vispa tänkte jag och plockade fram en vanlig visp och började vispa i geggan...Puh, jobbigt!
-Älskling jag kommer ju bryta av vispen för att få detta poröst ropar jag och Thomas kommer in i köket och börjar asgarva!! -Du måste ju använda elvispen om du ska lyckas få det där poröst gumman!!! Oooops, tänkte inte på det.. Hahaa. Ja jag säger då det, ibland lever man verkligen upp till sin hårfärg... ;)



2 Kommentarer
Lovisa:

den va jättegod kladdkaka vännen =)

2010-03-12 | 20:29:38
Tezz:

hhaha, lilla sötnöt då :) nu fick jag mig allt e gott skratt innan läggdags. hehe.!!! man kan ju inte alltid va smart. ;)

2010-03-13 | 08:14:02
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: