2010-03-22 | 18:01:52

Helgen.


Har tillbringat helgen tillsammans  med världens allra bästa hund Alize eftersom pappa och Carina var i Sälen över helgen. Hämtade hit henne i fredags och så hade jag o T fredagsmys tillsammans med henne. Var min jobbhelg denna helgen så vi begav oss till Skara på förmiddagen för att installera oss i pappas hus. Jag åkte och jobbade några timmar, åkte hem till tapper med T och kollade klart på Brynäs-Djurgårdenmatchen, hem och tog hand om hästarna och sedan kom Lars och Elin och joinade oss med pizza :D
Söndagen bestod kort och gott av jobb och omhändertagande av djur. Idag kände jag mig utvilad från helgen och började dagen med en promenad, sen har jag ägnat mig åt min trevliga hemtenta resten utav dagen... Är faktiskt nästan färdig nu, bara finputset kvar vilket känns otroligt skönt!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: