2010-03-02 | 21:07:59

Fam Magnusson goes veggo!


Idag har jag och min kärlek ätit något så ovanligt som en hel måltid bara vegetariskt! Riktigt gott var det och till och med T tyckte det var helt ok :)
Jag har tänkt typ hela mitt vuxna liv att man faktiskt inte måste ha kött till varje måltid, men kött är ju gött, så oftast blir det ju så ändå. Ska ju inte heller förneka att kära Tina har påverkat mig mycket inför dagens matval (Thomas hälsar till dig och tackar så mkt) hehe.


Dagens middag: Majssnitzel med ungsrostad potatis och moröttet, sallad och en good kall sås :)

Dagens snacks: Päronklyftor med mandlar. Mums.



1 Kommentarer
tina:

Haha :) det är bra att ni inspirerar mig till goda kötträtter med. Vi hjälper varandra att komma närmare den kosten vi vill ha.. perfect :)

2010-03-02 | 22:12:03
URL: http://tinaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: