2010-03-07 | 18:54:50

A long walk home...


Jösse Amalia vad halt det kan vara då!! Det tog ca 20 min längre än vanligt för mig att gå hem från resecentrum idag och nämnde jag att det var halt??! Höll på att ramla ca femhundasjuttioelva ggr, men som tur var hade jag två stadiga kassar i varje hand som jag tror var min räddning... Hujedamig, ge mig tö!!
Har jobbat från 9-17 idag och min hjärna är nu riktigt mosig, var ganska rörigt med mig i kassan eftersom det var första ggn på allt för länge, haha. Ikväll ska jag unna mig en riktig slappkväll ;)

Nåja, mer klagomål blir det inte här för på det stora taget har helgen varit mer än bra. Fredagen slutade med att jag åkte till Skara och umgicks med dom finaste <3 Åt god mat på Enjoy och sedan blev det bowling.
Att det kunde vara så kul att vara femte hjulet ;) Igår var det jobb på dagen och sedan kom Therese & Claes hit och åt gott, kollade andra chansen och en skräckis...

Ne nu ska jag ta mig en lång dusch och mysa ner mig i soffan tror jag...



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: