2010-07-11 | 18:19:25

My weekend.

Har varit en mycket bra helg måste jag säga, den började med att vi bjöd in oss själva till svärmor i fredags kväll. Som alltid bjöd hon på väldigt god mat :)

För gårdagen hade jag och T planerat att ligga och steka på stranden, men vi tyckte inte vädret såg helt 100 ut så vi stack till Skövde istället... Väl där var ju himlen klarblå och termometern över 30 grader men, jaja, så kan det gå... T shoppade som hejsan och med mig fick en klänning följa med hem och även en randig tischa för 30 spänn! Ang. klänningen så hade jag ställt in min radar på en ljusrosa med volanger som tyvärr var slutsåld så ett substitut i form av en snarlik variant hamnade i min ägo. MEN när vi kom hem på natten igår klickade jag in på H&ms webshop från T´s iphone och Jippi, lyckan var total, där fanns den jag egentligen ville ha! Har planerat att ha den på stochampionatet nämligen...

Iaf, gårdagkvällen var mycket lyckad! Var uppe hos familjen Held/Gustavsson i Ulriksdal och grillade, drack vin (och ett par drinkar..) med ett riktigt gött gäng. Tack för en super trevlig kväll goingar!

















 

IDAG har vi varit på Svalnäs och badat. Jag och grabbarna grus: Thomas, Cali, Räpa, Gis, Foppa och Buttis. Vet knappt vad dom heter egentligen, för det är ju bara smeknamnen som gäller. Undra om dom vet det själva heller!? Haha!

2 Kommentarer
Christin:

Sånna 2010 glasögon har ju jag me, thihi! Om en vecka ses vi <3

2010-07-11 | 22:46:18
Emma:

Jag visste att jag sett dom någonstans ju! Ja, jag längtar! <3 Puss!

2010-07-12 | 09:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: