2010-07-06 | 22:39:14

Ibland så...

Vissa dagar (inte allt för ofta dock..) känner jag att energin verkligen är på topp och jag får massor gjort. Idag var en sån dag! Sedan jag kom hem från jobbet kl 17 har jag hållit igång i ett. Har varit uppe i Råda och sprungit 4 km, lagat mat, städat i köket, putsat fönstren, dammat och dammsugit! Kände mig så duktig så jag belönade mig med några klick från Nelly... Klänningen från inlägget nedan bl.a :) Får bara se sen om sakerna lever upp till förväntningarna.. Visar nog i bloggen sen så ni får se.

Jag har fortfarande lite energi kvar och behöver stryka lite kläder så jag inte får samma kris i morgon bitti som jag hade i morse, så... -bara att sätta igång!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: