2010-12-08 | 20:03:50

Reklam

Förut när jag skulle in en snabb sväng på ICA-klockan för att köpa potatis, blev jag "stoppad" av en sån där som står och erbjuder provsmakning ni vet.. Han bjöd på glass, och jöösses vilken glass sen! Jag är ingen glassmänniska egentligen, visst jag gillar såklart en god glass en varm sommardag, men är inte sån som alltid har ett paket i frysen å smaskar på. Denna glassen var dock precis i min smak! Smakade som glass ska smaka. Kan tillägga att den inte innehöll några konstgjorda ämnen och RIKTIG grädde. Mumma! Priset var tyvärr rätt saftigt, 50 spänn för en liten, liten bytta.. Jag hade bara med mig en 50-lapp och för den skulle jag ju köpa potäter, men jag lovar att den här glassen kommer ligga i min frys inom kort. Fick provsmaka massa olika smaker men den klassiska vaniljen var nog ändå min favorit. Stod där ett tag kan jag säga..hehe.
Men prova vet jag! Den säljs bara på klockan och heter Österhagenglass :)



Borde nästan bli sponsrad av dem nu eller vad tycker ni? ;) 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: