2010-12-03 | 18:50:34

Mamma!

Igår hämtade jag min lilla mamma som varit på symöte med sitt gäng "inte ett stygn" i Skara. Var mysigt att ha henne här hos oss i natt :) I morse åt vi en god frukost som jag ordnade, sen blev det en sväng på stan och lunch på Henrys..


Frukosten..

 
Jag blev proppmätt på den goda kycklingtoasten... Sen var jag ju bara tvungen att klämma ner lite tårta till efterrätt oxå :)


Våran bordsgranne tog gladeligen kort på oss när vi satt på Henrys.. Lite lika iaf va?


När jag lämnat av mamma på tåget i Skövde var jag ju bara tvungen att ta en sväng inne på Skaras största snackis, City Gross! Mycket fin affär måste jag säga.

Har även hunnit med en eftermiddagsfika med Linda på 3B, mysigt!
2 Kommentarer
marie:

Jag har oxå varit på citygross en gång sen dom öppnade, rikigt bra faktiskt :)

kram marie

2010-12-04 | 21:42:37
URL: http://smakottar.blogg.se/
Lovisa:

Va mysigt för dej vännen!

2010-12-05 | 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: