2010-12-17 | 13:39:15

Jag lever!

Nu är jag äntligen på bena igen, och börjar känna mig som mig själv. Har legat hemma, nedbäddad med feber, ont i halsen och en jädra snuva sen i tisdags. Missade sista dagen i skolan och hejdå-julmyset med tjejerna och hela klabbet :( Känns inte roligt alls... Har inte förstått att jag har jullov än riktigt, men nu är det väl hög tid att inse. Om 3 timmar sitter jag och T på tåget upp till mamma i Sthlm, ser fram emot en riktig myshelg!

Innan vi åker ska jag stryka, packa färdigt och hämta ut en roligt paket på posten med en jacka som jag beställt :)

Ha en bra helg godingar!

1 Kommentarer
Lovisa:

ha så skoj å trevligt nu ihelgen

2010-12-18 | 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: