2010-12-28 | 17:15:48

Hard work!

Idag har jag jobbat, från 7 till 16! Men ni kan nog aldrig gissa var...
...På Gühring, Thomas jobb, det var jag och alla goa grabbar :) Dom behövde hjälp med diverse saker, så visst kommer lilla assistenten till undsättning, hehe. Hade en ganska slitig, men rolig dag. Är rätt gött att jobba med händerna och kroppen ibland faktiskt. Jag hade med mig bullar och bjöd på till fikat så lite populär blev jag nog ;)




Tobbe och Johan ställde upp på kort...

Nu är jag lite trött i fötterna så efter matlagning får det banne mig bli ett fotbad!

2 Kommentarer
Kicki:

Härligt Emma!! Behövs tjejer där!!! Hälsningar Kicki

2010-12-28 | 18:58:50
Emma:

Jag håller med dig Kicki! :) Hoppas allt är bra med dig och familjen!

2010-12-28 | 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: