2009-10-09 | 15:06:10

Snart är det dags för fredagsmys!


Tog mig en efterlängtad sovmorgon idag, närmare bestämt till halv tio tror jag, och det behövdes kan man säga. Nu känner jag mig pigg och utvilad trots att dagens vakna timmar har ägnats begravd i skolböckerna...Läser en bok om vetenskapsteori nu och den är riktigt intressant och allmänbildande faktiskt! Jag vill/behöver verkligen bli mer allmänbildad!!

Veckan har varit ganska tung, har varit mkt i skolan och pressen inför tentorna har varit så himla påtaglig. Idag är det ju fredag så jag kan tillåta mig själv att släppa det lite nu iaf, tror man måste det. Jag måste det verkligen rättare sagt... Hade ingen rolig upplevelse när jag och T var på hockey för någon vecka sedan, vet att det var en ångestattack, men det kändes så himla obehagligt!!

Nu tänkte jag ta lite paus i läsandet (har jag ju redan gjort iofs..) och traska iväg till hemcompaniet och se om det kan finnas något fint krimskrams där kanske :) Älskar ju ljuslyktor så vore trevligt med några nya fina till lägenheten sen. Har inga pengar just nu, men vad tusan bara titta går ju! Jag och Christin hittade en jätte mysig inredningsbutik i Thn i veckan där jag lätt hade kunna bränna några dollares, men icke jag var duktig och höll igen.
Beställde gardiner till nya vardagsrummet som kom igår, har inte packat upp dom än men dom ser riktigt fina ut... Kan bara säga att jag längtar tills vi flyttar!!


Såhär ser vårat vardagsrum ut just nu... En ouppackad tv-bänk och en massa lådor. Kattklöspelaren står där tvn stod förut, nu är den placerad i sovrummet sålänge. Kaos.



Gardinerna jag köpt. De vita ska hänga bakom de svarta...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: