2009-10-22 | 23:05:04

Idag torsdag

Min dag i listform:

* Gick upp strax efter nio
* Åt en snabb frukost
* Begravde mig i "Den nya affärsredovisningen"
* Konstaterade att jag förstår den såå mkt bättre nu när man jobbat sig igenom alla moment. Skönt!
* Paus för lunch ca 12.30. Honey kom hem o joinade mig :)
* Mer plugg
* Ca 15.30: Promenad bland höstlöven. Härligt!
* Honey kom hem och jag bakade kärleksmums.
* Honey åkte till Tibro för att döma så jag återgick till böckerna.
* Runt nio orkade jag inte läsa mer.
* 21.00-NU: Har likt en orkan plockat ur skåp och lådor och packat ner i ytterligare lådor inför flytten. Duktigt!

Tycker min dag har varit som en lista jag betat av så drf valde jag att presentera den såhär :) 
Snart kommer T hem och då ska vi äta lite sen blir det bums i säng!!



 
1 Kommentarer
Lovisa:

du jobbar å sliter ser jag !

2009-10-23 | 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: