2009-10-16 | 13:46:37

Fyndat på netto!


Idag har jag brutit ett löfte med mig själv, jag har sagt att jag inte tänkte sätta min fot inne på det nya Netto i stan... Kunde tydligen inte hålla mig så för någon veckan sedan kikade jag in där (skulle bara bekräfta för mig själv att netto verkligen är kasss) men ojsan hoppsan då hittade jag visst två fina saker som jag kunde tänkas mig köpa. Men på Netto?? Nee det blev inget köp då för jag skulle ju bara inte stödja den butiken! (fråga mig inte varför jag hade bestämt mig för det...)
Så idag trillade jag dit igen!! Skulle snabbt iväg och handla lite smått till lunchen jag har lagat, mjölk och sånt ni vet, det regnar och är riktigt ruggigt väder ute, har ingen bil så det får inte va för långt att gå. Varför gick jag inte till gamlestans då som är ännu närmre? Ne det var väl dom där sakerna jag klämt på sist som lockade... Jajjemen, ut kom jag från butiken med en full kasse i näven och ganska nöjd faktiskt! :D
Dessa fina ting till badrummet var det jag hittade:


En toppsburk och tandborstmugg i silver



Kassen var rätt full...

Till lunch idag har jag lagat min absoluta favvorätt när jag var yngre, korvgryta på mamma Anna-Carins vis! Det är nästan som korv stroganoff, men man har i krossade tomater och lite andra kryddor och så har man pasta till. Mmm så gott!






Nu ska jag återgå till redovisningens värld igen tänkte jag. Ikväll ska jag till Anna i Skövde på lite sminkpary, ska bli mysigt :)

Ha en härlig fredag!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: