2009-10-20 | 21:29:51

En grå dag i Lidköping...


Har haft en sån där dag när jag bara varit hemma för att fokusera på pluggandet, har med andra ord suttit ensam hela dagen fram till halv fem när T kom hem en stund. Kvällen har oxå varit ensam nu när T är o tittar på hockey. Vissa kvällar (som denna...) trivs jag verkligen inte med att vara själv. På dagarna går det lättare, att t.ex njuta av en promenad i naturen eller runt i staden med bara mig själv att tänka på är något utav det bästa jag vet. Annars kan jag gärna ha folk runt omkring mig mest hela tiden!

Igår följde jag med Andreas på ett möte med Oriflame, blev inkastad i allt det där hux flux men det kändes ganska kul faktiskt.. Får väl se om man kan lyckas sälja något eller ej men det spelar inte så stor roll... Brukar ni köpa något där i från och vill beställa så ta gärna kontakt med mig :)

Ikväll i min ensamhet har jag iaf gjort lite nytta, har packat ytterligare tre lådor fulla inför flytten. Det börjar närma sig nu! Å så har jag lagat mat till kommande luncher, blev en kasslergryta med ananas bla och ris till. Om man skulle ta o köra en sista vända i böckerna innan älsklingen stormar in kanske... I morgon blir det ju inte mkt läst för då ska jag och mammsen till Ullared och slösa lite pengar på massa nödvändigheter -tjihooo!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: