2009-11-06 | 20:03:49

TGIF!!

Åh va härligt det är med fredag och vad härligt det är att tentaveckan är över och man kan njuta ordentligt av helgen!! :D
Gick väl inte så jätte bra på tentan igår då men, den var tyvärr riktigt svår men jag håller mina båda tummar för att jag lyckats skrapa ihop till 4 godkända av 6...

Blev kvar i Thn för lite firande igår och fick sova hos söta Christin. Började med lite spel hemma hos henne och sedan hamnade vi en sväng på Backstage. Tack allihop för en riktigt rolig kväll!!

Nu ikväll är det bara mys hemma som gäller, hunie är iväg o kollar på hockey en sväng, men vi har ätit tacos och när han kommer hem igen blir det kladdkaka :) Nu sitter jag o myser med lite godis och chips, är ganska trött så en skön hemmakväll med den bästa passar perfekt idag.


Tina, jag o Christin

Spelet i full gång

Vi bakade en G tårta! :D
 
Fredagsmys hemma..

Hoppas ni har en himla skön fredagskväll allihop!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: