2009-11-22 | 19:49:53

Söndag med släkten

I dag sov älsklingen och jag tills vi vaknade, vilket blev till ca kl tio. Blev en good frukost med färskt bröd och gott pålägg, vilken bra start på dagen :)
Vid tolv-tiden begav jag mig till Skara för att hämta upp bror min och åka till morfar i Kvänum. Alla vi barnbarn skulle få ärva smycken efter mormor så vi var där allihop för att välja. Jag fick ett fint guldhalsband, en cool silverring, bismarcarmband i guld och tvbå par örhängen. Alla var såå himla fina -Tack mormor!! <3


Älskar ringen!

Efter att vi fikat och valt smycken hos morfar åkte vi vidare till familjen Kjellström på Vitsippegatan och fick god mat bestående av älgfärsbiffar, potatis och god sås, mums.
Nu väntar jag mest på att min T ska komma hem från sin dömning så vi kan myspysa lite...

              
Morgonens goda frukost             Sötaste Flisan           




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: