2009-11-08 | 20:05:50

Sexparty!

Berättade ju inte om vad jag hade för mig i lördags i förra inlägget, så det får bli nu helt enkelt. Var medbjuden på sexparty ute i skogen hos Catrin :) Var himla mysigt måste jag säga. Var jag, sju goá tjejer till och så två ursöta vovvar som fått följa med sina mattar. Skit oxå att jag glömde ta kort på dom gosingarna, var iaf en Berner Sennenhund och en finsk lapphund. Längtar tills vi skaffar vovve!!


Innan jag åkte igår...


Woho ;)



Nu ska jag ta en dusch och sen krypa upp i soffan brevid min älskling. Han får faktiskt titta på Ensam mamma söker med mig ikväll, vare sig han vill eller inte :)


1 Kommentarer
elin:

Oja, en super mysig kväll med härliga tjejer. Så glad att du följde med :)

Puss

2009-11-08 | 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: