2009-11-19 | 18:50:54

Jippikaieeeyy!

Fick tillbaka redovisningstentan idag med ett godkänt resultat!! Är så nöjd och det är såå skönt att man kan släppa tankarna på den nu, FÖR ALLTID! :D
Det allra bästa var att alla vi i "gänget" klarade oss så vi firade det med en mysig fika på Strandgatan i eftermiddags. WOHOOO!!

Nu väntar vi bara på att få tillbaka organisations tentan oxå, men där ser det dässvärre mörkare ut, det är min känsla iaf... Jaja, det är ett senare problem, idag är jag bara GLAD :)

Ska snart iväg till Harrys för andra gången den här veckan och köra musikquiz med Sarah och Marie. Himla trevligt mera firande JA tack!
Hoppas ni mina kära vänner har en lika bra torsdag som jag, det förtjänar ni lika väl som jag.

/Emma

2 Kommentarer
elin:

Säger de igen, Så glad för din skull. Sa ju att du skulle fixa de. Grattis än en gång hjärtat.

Håller mina tummar för den andra tentan...

Hoppas du hade kul ikväll.

puss

2009-11-19 | 22:29:23
Johanna:

Grattis vännen!! Vet precis hur det känns.. :)

Vad fint ni har fått det i lägenheten förresten!



Kramar i massor!

2009-11-20 | 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: