2009-11-13 | 21:22:27

Jag ser det snöar...

Blev jätte lycklig idag när jag klev ut från Hemköp och såg att det dalade ner små fina vita flingor från himlen, den första snön jag sett falla över Lidköping i år :) var ju inget som la sig såklart, men det kommer väl så småningom det med.

Ikväll har jag ätit kycklingfilé som jag marinerade med olja, citron, chili och vitlök och så en good sallad till det med bla avokado och fetaost... Älskar sallad, måste bli bättre på att göra det ofta!! Sitter o kikar på Idol såklart, just nu sjunger Calle och Mariette och dom är ju grymma! Både var för sig och nu tillsammans tkr jag!! Medan jag väntar på att hunie ska komma hem får det allt bli lite godis...



Tänkte jag skulle fixa till ett inlägg med lite bilder på lägenheten snart... När jag orkar :P

Vad gör ni ikväll?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: