2009-11-04 | 21:00:09

Inte på G idag...

Har varit en himla tråkig dag idag måste jag säga... Har inte träffat en människa, (förutom min käresta då såklart, tur det iaf), vädret är allmänt deppigt, en liten ljusglimt blev det iofs när jag såg de första snöflingorna falla! Har verkligen försökt motivera mig till att läsa maaassor för jag vet att jag inte kan allt inför tentan i morgon. Motivationen har dock inte infunnit sig...skit. Vet inte vad det är med mig, så klart har jag läst en del timmar idag, men känns inte som att jag bryr mig till 100% hur det går i morgon. Eller inte riktigt så, klart jag vill klara den, självklart, men känns som om jag hoppas på att jag kan gå dit och kludda ner det jag har i huvudet och så löser det sig. Hoppas innerligt jag har rätt! :P

Längtar till på fredag när allt är över jag verkligen kan kalla mig ledig! Då ska jag greja här hemma och bara njuta!! Får se vad som händer i morgonkväll oxå, förhoppningsvis blir det lite mys med gänget från skolan... Är säkert många som ska festa, men som jag känner nu är jag mer sugen på en skön långfika eller god middag efter tentan...

Nu blir det lite mys i soffan och kanske en sista kik i böckerna.

Just nu saknar jag den här godingen intill mig i soffan:





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: