2009-11-01 | 16:28:24

I morgon gäller det...


Vet att jag har lyst läänge med min frånvaro här, men nu har det faktiskt varit ytterst befogat!! Vi har ju flyttat till en ny, helt uuunderbar lägenhet och det har tagit mkt tid, sen ovanpå det har jag två tentor i veckan som kommer så all tid som inte ängnats åt flytt har gått åt till plugg.

Nu sitter jag iaf här i mitt fina, stora kök och myser, trivs verkligen jätte jätte bra i den här lägenheten. Den kändes som hemma från första stund! Vi har varit effektiva och det mesta är faktiskt på plats redan, fattas bara gardiner och inga tavlor är uppe än men gardinfrågan tänkte jag faktiskt ta tag i redan ikväll... Är ju en del möbler och annat som ska handlas nytt så helt färdigt kommer det inte bli förrän vi varit på Ikea :)

Vi fick lägenheten i torsdags och lämnade den gamla i fredags så under det dygnet var det fullt upp! Sedan dess har jag som sagt grejat här en massa och pluggat en massa. I fredagskväll var det skönt att komma i från böckerna en stund, var hemma i Linda & Tosens mysiga hus och tittade på Idol och åt en massa gott (läs onyttigt..). Igår var det oxå plugg och plock som gällde på dagen och på kvällen njöt jag o hunie hemma med god mat i vårt nya vardagsrum :)

Idag ligger ett nervöst skal runt mig som inte vill släppa taget, vill ju så gärna göra bra ifrån mig på tentan i morgon... Men skulle det nu inte gå vägen så går ju inte jorden under för det heller iofs. Kan ju inte stressa i hjäl mig för varje tenta för hur ska jag då klara 2 år?! 
Nu har jag som ni förstår tagit en liten paus, har ju läst hela dagen, med undantag för en timma när mamma och hennes Thomas var här och fikade. Ska kolla igenom allting en gång till i kväll så att jag har så bra koll jag kan ha, men nu unnar jag mig som sagt en paus!

Kommer in lite bilder på vår lägenhet sen när det är helt som de ska va´ det lovar ja´! 
Nu ska jag stryka gardiner.

/Pussiluss

  
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: