2009-11-27 | 18:52:57

Fredagsmyyyys

Har varit i skolan en snabb sväng idag, största anledningen att jag åkte dit var för att låna en bok av Christin. Så jag åkte med 8.20 bussen och åkte hem igen med 11.30 bussen, lite lagom tkr jag ;) Pluggade ju såklart lite till när jag kom hem sen oxå, men runt halv tre tyckte jag det fick vara nog. Slängde mig i soffan med lite glass och en klassiker, haha, ni kan aldrig gissa vad. Jo. Svenska Hjärtan... Hahaa. Någon som kommer ihåg den? Fick en skiva med dom tre första avsnitten på jobbet sist och jag kommer så väl ihåg att mamma tittade på det när jag var liten och ibland fick jag sitta uppe och titta lite jag med. Tror inte jag tyckte det var så himla bra då och det tyckte jag inte nu heller, en massa depp och snusk bara ju :) Men det var kul att se alla 80-tals kläder och frisyrerna ska vi ju inte tala om...

 



Nu sitter jag o smuttar på en god cider här medans älsklingen sliter med att bygga ihop en skänk vi köpt idag. Han är duktig han, och söt. 
Sen blir det hemmagjord kebabtallrik till Idol såklart, mums :) 

Ha en bra fredagkväll goingar!

/E

 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: