2009-05-16 | 22:04:44

Tungur knivur


Sitter med ett glas rött i näven och kikar på vad?? Eurovision såklart! Kan man ju inte missa. Ville slänga in ett snabbt litet inlägg och framföra mina åsikter såhär långt. Jag säger bara ISLAND ISLAND ISLAND! Jätte fin låt och jätte söt tjej tycker jag!! Thomas hejar på Azerbaijan, och jag håller med om att den oxå är riktigt bra faktiskt. Har några favoriter kvar som jag hoppas på tar hem det.. Malena bleknar bland dem andra bra bidragen tycker jag tyvärr. Hepp, nu ska jag återgå till soffan och spänna öronen på nästkommande bidrag. Kanske blir det några danssteg oxå:P

Ha en bra kväll!!
1 Kommentarer
Mathilda:

Du måste öva upp ditt musiköra Emma!;)

2009-05-17 | 22:18:26
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: