2009-05-26 | 20:21:45

Tisdag

Har haft en ganska skön dag idag. Började med en promenad på 50 min (såklart) och sedan grejade jag lite här hemma. Blev endel slapp i soffan oxå. Provade även min outfit till pappas 50-års kalas, långklänningen ni vet... Prövade med skor och smycken så jag har allt klart ;) Provade lite bikinisar och några linnen oxå, hehe. Får såna ryck då och då att jag rotar igenom garderoben och testar lite... Tycker det är kul!
Vid halv tre-tiden bestämde jag mig för att gå fram å kolla på stan en sväng, blev ju bara fönstershopping eftersom jag har totalt köpstopp fram till nästa torsdag då jag får pengar igen. Hittade en hel del fint, som vanligt när man inte kan handla, buhu. Mötte lite senare upp L för en fika på Henrys, blev en kladdkaka med banan och grädde som Sofia och Erica på
widdes rekommenderat, och jag kan säga att JA den var yummie!

Nu är jag mätt och belåten efter den goda korgrytan vi gjort. Vi hade en bautafalukorv hemma och ville inte göra korvstroganoff eller vanliga stekta som man alltid gör, så det blev en annan variant med knorr´s pasta/pizza krydda i -Gött!
Har ni något bra recept med falukorv som inte är "de gamla vanliga"???

1 Kommentarer
Mathilda:

Kör på det gamla vanliga med falukorv och makaroner eller potatismos, men ta pepparkaksmått och tryck ut små söta figurer av falukorven!=) Sånt tycker jag är väldigt roligt! (Men så har jag ju en wierd humor också!) Hehe.

2009-05-27 | 11:23:13
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: