2009-05-04 | 20:24:46

Sunday, bloody sunday

Då var det måndag igen då, är ju betyyydligt piggare idag än var jag var igår om man säger så. Fy fan vilken dag, haha. Hade några av mina favorittjejer här på lite fest i lördags, eller inte så lite heller... Jobbade till fem i lördags och sen blev det racerfart med att fixa sig, runt sju halv åtta kom Linda och då klev jag precis ur duschen, men jag tror hon stod ut :P Runt nio kom resten av gänget och det blev ett himla röj här hemma :P Tack för en rolig kväll tjejer! (Iaf en rolig förfest, på Harrys ballade jag ur en aning...)


Tezzi och jag

Som sagt, mkt dricka blev det...

..och massa dans. Bla min o Tezz special -hamsterdance. Haha.

Buggelibugg är skojjigt!

Nu sitter jag och Sebbe här hemma och kollar på "Den nakna pistolen", hehe, lite kul faktiskt. Hunie är och kollar på fotboll... För ca en timma sen kom vi hem från en tripp till Töreboda där vi gjorde ett litet inköp, eller inte så himla litet kanske...:P Vi har köpt bil! :D Blev en billig en som vi ska slita på så länge den håller, så får vi se när vi byter upp oss när vi är säkra på vad vi vill ha och vad vi har för inkomster. Blev iaf en Saab 900, -94! Mörkgrönmetallic är den. Lite rostig och så, men pappa och T ska nog kunna fixa till den en hel del. Jag trodde aldrig jag skulle äga en Saab asså, haha, har varit väldigt anti mot dem tidigare, och visst det är inte världens roligaste bil men det känns som vi fick ganska mkt bil för pengarna så jag är nöjd! Skönt att slippa passa bussar när jag ska till jobbet i morgon ;)
1 Kommentarer
Tereze:

haha, snygga bilder asså =). du får gärna skicka över dom..!! =P

2009-05-05 | 13:23:36
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: