2009-05-11 | 12:50:08

Shoemaniac

Idag är jag ledig och det är faktiskt väldigt skönt! Jag gick upp tjugo över 8 och cyklade bort till Ågården för en långpromenad. Var riktigt skönt!! Nu när jag jobbade så mkt förra veckan blev det inte många promenader, men jag älskar det så det var riktigt härligt att komma ut idag. Har även hunnit med att äta frukost såklart, och även städat lite här hemma så nu är golven damm/hårfria och skinande rena ;)
Kollar runt på nätet och hittar ju såklart såå mkt fint! Har just nu inga pengar att lägga på shopping och då blir man ju såklart extra sugen! Har typ bara ett par partyskor och jag skulle vilja ha minst 3 par till som jag hittat. Alla är HÖGA pumps! Ett par skitsnygga, beiga med öppen tå, ett par som är i ormskinnslook och ett par svarta, riktiga "killerheels". Men men, det är bara att inse att min ekonomi inte tillåter att lägga 2000 spänn på partyskor nu...snyft. Har även cravings efter sommarklänningar, söta linnen och kjolar...Suck.





Detta är några utav skorna jag hittat, men inga utav dem finns inne i min storlek...Tur är nog det för annars finns stor risk att det hade blivit klick ändå...:P
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: