2009-05-09 | 19:04:45

Lördag=skönt!

Har haft en ganska jobbig vecka, har jobbat tis-fre och det har varit minst sagt slitigt på jobbet!! Igår hade vi 260 lunchgäster (brukar ligga runt 200) och dom där extra 60 märktes kan jag säga! Jag hade hand om disken och det var rätt frustrerande att se hur berget bara växte och växte... Svetten lackade kan jag säga. På kvällen när jag kom hem hade jag och hunie lite myskväll med god mat och tv. Vi åkte och handlade en massa plockmat som korv, skinka, räkor, aioli, köttbullar m.m. mums!

Idag är jag ledig och det är ju alltid superskönt när man har jobbat hårt. Vi började dagen med en tur till Skara till pappa och Carina. Kollade lite på bilen, på vad vi behövde fixa å så. Dessutom fyller Carina år idag så hon fick en blomma och en chokladask utav oss :) Sedan styrde vi Saaben mot biltema i Skövde och inhandlade lite saker som vi behövde...:) Tyvärr hann vi inte greja nått med bilen som vi först hade tänkt idag, för kl. fyra var det ju dags för damernas handbollsfinal! Gick inte att missa. Tyvärr vann ju inte Skövde den här ggn... Nu ska vi väl börja med maten här, blir en lugn kväll och det känns faktiskt himla skönt. I morgon är det jobb igen som gäller för mig...

                  
Vår goda plockmat :)                       Älsklingen hittade lille nyckeln på Biltema:P

Ha en bra lördagskväll!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: