2009-05-12 | 19:29:37

Långklänning?!

Som sagt, när man inte kan shoppa så hittar man massor... Kan ju inte hålla mig ifrån affärerna när jag är ledig heller :P Hittade iaf en super fin långklänning(!) på stan idag. Något jag varit väldigt tveksam till att se mig själv i... Provade den iaf, för den var så fin och jo men det såg inte heltokigt ut faktiskt. Jätte lång var den inte heller så den funkade till min förvåning på lilla mig. Skulle vara himla fin till midsommar... Blev inget köp idag, men jag är riktigt sugen. Vad tycker ni??


Skulle vara fin med någon utav dem beiga skorna från inlägget nedan...;)


Idag har jag förresten haft en riktigt skön dag. Började såklart med en promenad, frukost och lite bloggläsande. Vid halv 12-tiden tog jag bilen ut till Skogshyddan och slog mig ner i min brassestol där och bara njöt, skönt!! Åkte hem och åt vid två-tiden och sen begav jag mig till stan vid tre, skulle möta Lovisa för en fika vid fyra. Nu tänkte jag riva av det senaste avsnittet av "The Hills" -en njutning till idag ;) När hunie kommer hem senare ska vi käka hemmagjorda hamburgare -gött!!

            
Underbara Lidköping...
              En blekfis i solen

4 Kommentarer
Mathilda:

Du passade ju jättebra i den klänningen! Supersöt var den också! Precis dom du!<3 Kraaaam!

2009-05-14 | 19:39:52
URL: http://mathildasophia.blogspot.com
Carro:

Åh vilken fin klänning :)

2009-05-15 | 10:18:19
URL: http://carrolundberg.blogg.se/
Emma:

Tack så mkt sötisar!

2009-05-16 | 22:05:40
Erica:

Den var jätte fin! med ett par snygga skor med lite klack bara så tror ja verkligen på det=)

2009-05-17 | 14:05:37
URL: http://widdes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: