2009-05-18 | 13:12:46

Fotbollsfan?!

Då var ytterligare en helg förbi... Har varit en himla lugn helg måste jag säga. Jag och T var lediga ihop i fredags, då styrde vi saaben mot Skövde och kikade lite. På kvällen blev det fotboll, Rackeby-Örslösa. Så mkt fotboll som jag har tittat på sen jag och Thomas blev ihop har jag inte sett live i hela mitt liv innan.. Haha. Har ju aldrig varit ett stor fan av fotboll. Tkr det är lite halvtråkigt att titta på (att spela det är ju heltråkigt) men jag måste erkänna att jag iaf har ändrat mig lite. Det är inte alls helt hemskt att sitta i gott sällskap i skönt väder och kika på ett gäng testosteronfyllda, svettiga grabbar sparka på en boll. Nej jag gillar faktiskt nästan fotboll nu :P

Lördag jobbade jag, sen på kvällen blev det som ni redan vet lite vin och Eurovision. Tycker allt att Norge förtjänade att vinna det måste jag säga. Även om Island, Turkiet och "Azer" också var riktigt, riktigt bra! Jag gillade även Albanien, men för dem gick det ju inte särkilt bra... Tänker inte ens kommentera Sveriges placering. Jo förresten, en sak kan jag säga -det var ju inte oväntat precis....
Igår jobbade jag oxå så denna helgen har inte varit särskilt acionfylld.




Idag är det ju måndag och det innebär städdag för mig, si sådär skoj, men vad  ska man göra. I morgon kommer Tereze hit, och det ska bli riktigt skoj. Hon lämnar snart oss här i Sverige för att jobba som Au pair i USA, kommer bli tomt utan lilla Tezzilezzi ju! :( Men jag tror dock hon kommer få det jätte bra där borta!

Nu ska jag ner i källaren och byta tvättmaskin.
1 Kommentarer
Mathilda:

"Europa är inte redo för höga toner"/ Malena Ernman!

2009-05-18 | 18:30:14
URL: http://mathildasophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: